Baby, I can see your halo



Hejsan Svejsan! Idag steg jag upp direkt ur sängen vid kvart i nio och ställde mej vid spisen för att laga mat. Normalt? Nej förmodligen inte men idag börjar jag jobba lite tidigare och ville stöka undan alla "måsten" så fort jag kan. Det är så skönt att sjunka ner i soffan med kaffekoppen och njuta lite innan jag beger mej.

Jag spenderade hela söndagen (från det att vi kom hem vid två-tiden) tillsammans med mitt hjärta och bara myste deluxe! Det behövdes verkligen! Finns inget jag älskar mer än att umgås med just honom♥ Ni vet vad dom säger, borta bra men hemma bäst. Det är absolut så. Tyvärr känner jag mej aldrig redo för den nya veckan. Hur go och underbar helg jag än har haft. But I guess it's just life...

I brist på inspo bjuder jag på lite bilder från helgen.
See you later!
 







Borta bra, men hemma BÄST!♥






Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin