Fastighetsmässa


Hejje!! Fruktansvärt dåligt av mej att inte lämna några rader igår. Jag vet. Men sanningen? Jag hade kollosal bloggtorka. Jomen det kan bli så ibland. Livet rullar på. Det händer inte så mycket nytt på veckodagarna. Men idag ska jag faktiskt kasta om tillvaron lite ;) Ikväll kommer jag nämligen befinna mej på jobb i Trollhättan och Fastighetsmässa. Det ska bli roligt och intressant! Åker redan om en timma.

Dessutom har det varit en ovanligt bra morgon och förmiddag! Jag och R hade nämligen sovmorgon ihop♥ Det betyder att vi satt i soffan med frukosten uppdukad framför oss, Nymo på tv.n och varsin del av tidningen i handen. När hjärtat trippade iväg mot work så skuttade jag in i duschen och nu har jag både hunnit städa hemmet, göra mej iordning och ätit lunch! Som jag förövrigt lagade också såklart ;) Sometimes I'm so crafty that I surprise myself. Take care sweeties!











Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin