HELG banne mej!


God morgon alla skönheter! Nu är det banne mej helg! Jag checkade ut en timme tidigare än beräknat igår. Mitt i allt började nämligen telefonlinjen krångla så ingen utav mina små arbetare kunde ringa samtal. Så kan det bli ibland. Förmodligen någon smart jävel som klippt en kabel eller nåt ;)

Dessutom lurade jag fram mina päron till stan då jag trodde jag hade akut olje-brist i bilen... oops! Visade sig att oil service-lampan inte betyder att oljan är slut. Utan att man ska byta den. Hihi.

Hur som haver, fredagmorgon. You know the drill. Ledig, nybryggt kaffe, Vampire Diaries, ärenden, älskade han kommer hem♥ och senare blir det fredagsfika, massa mys, vinglas och soffhäng i varandras armar.








Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin