Monday all over



Hej kära ni! Tycker inte ni också att helgen bara försvinner i ett nafs? Känslan från i fredagsem när vi var på väg hem från Kvänum, sitter fortfarande i. Skrattet från Phuket-filmen likaså. Men nu äre redan måndag igen. Vad hände där? Hmm...

Pga vad jag tycker om måndagar har jag inte gjort så mycket vettigt faktiskt. Det skulle väl vara prommisen med mor och vovve tidigare idag efter frukosten. Om en halvtimma ska jag åka mot jobbet. Nu har vi en ny vecka att sätta tänderna idag. Och dessutom har min position på jobbet drastiskt och hastigt uppgraderats till kvällschef. Men det känns bara roligt och framförallt en utmaning jag ser fram emot. Hej Svejs, sålänge.







Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin