Ny dag, nya tag! (eller?)



Go'dag!

Idag när jag vaknade orkade jag verkligen inte gå upp ur sängen. Alltså det är sant. Jag låg kvar tills tio över elva  Skämselkudde. Nästan iaf. Men jag var ovanligt trött just idag och dessutom är jag så himla less på att vara ensam hemma. Har saknat R helt sjukt nu när han varit borta så mycket♥ Men den här veckan ska vi vara tillsammans desto mera... :) Berättar om veckans planer senare.

Som tur är kom min mamma och räddade mej oväntat vid 13-tiden. Hon undrade om jag ville ta en tur till Lidens och handla blommor. Kunde inte kommit lägligare! Så imorgon ska det planteras och göras påskfint! Nu är det dags att sticka till jobbet. Later dudes!








Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin