Nytänk: Princess-tårta



Kikade igenom ICA-tidningen Buffé som hastigast och fastnade för denna princesstårta! Kreativt och nytänkade. I like! Blev otroligt sugen på att testa själv... jag menar, hur svårt kan det va? ;) Förmodligen jävligt, och du kommer få panik efter 5 min Emelie. Skärp dej. Men erkänn, roligare än den traditionella?









Bilderna och texten
kommer från ICA Buffé-tidningen!






Do your thing:
Postat av: sara

svar: hihi, tack! ;)



den där tårtan fastnade jag också för men tålamodet skrek i huvudet direkt så jag slängde tidningen i frustration, haha. lägg gärna upp en bild om du vågar testa!



btw, blev lite besviken på tvd-avsnittet. mer romance nu! stefan eller damon spelar ingen roll, båda ser ju helt okej ut med kläderna av. ;)

Postat av: SARAH CARLSTEN

Haft en bra fredag? :)



/ http://sarahcarlstens.blogg.se

2012-03-17 @ 17:59:04
URL: http://sarahcarlstens.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin