Pre-Påsk i bildbomb



Jag är inte så mycket för det här med att låta högtiderna stanna kvar när dom väl är avklarade. Därför tog jag tillfället i akt att vara ute i god tid detta år. Så att vi kan njuta som bara den innan menar jag ;) När jag tänker efter så är jag inte mycket för att pynta högtiderna speciellt mycket överhuvudtaget. Men då tänker jag främst på sånna här prydnadssaker som ger mej nippran. Kycklingar hit och tomtenissar dit. Well, you know how it goes. Men påskriset, fjädrarna och julgranen (vid den högtiden alltså) är självklara saker i mitt hem! Här kommer några bilder efter att jag påsk'at lägenheten lite granna.

























Do your thing:
Postat av: linnea

så myigt att pynta oså , älskar de ^^

Postat av: linnea

tackar tackar ! :)

2012-03-28 @ 12:03:22
URL: http://malinliinnea.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin