Ute på landet


Hej beautifuls! Tidigt imorses lämnade min sambo boet för en lång resa mot Uppsala tillsammans med sin familj. Vårat bandylag Villa har nämligen spelat final mot Sandviken! Tyvärr har jag fått rapporterat att det blev 6-5 till Sandviken. Men väl kämpat mot slutet Villa!

När R åkt satte jag igång med det roligaste... nämligen att röja upp i akvariet. Eeh, usch!! men välbehövligt. Massa växter har jag tagit bort och dessutom "möblerat" om lite. Nu ska jag bara försöka få upp allt bös som ligger på botten. Hmm.

Tog en paus ifrån allting förut och stack iväg ut på landet till min syrra och E. Där blev jag bjuden på mat och våfflor till fika! Vi satt länge ute i den goa värmande solen och njöt. Lyssnade på naturen och dess fågelkvitter. Lovely! På vägen hem handlade jag lite. Som vanligt. Nu ska jag passa på att städa undan all "skit" som bara ligger här hemma så att vi imorgon är redo för en ny vecka! 












Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin