Vecka elva



Hejsan svejsan! Måndag. Betyder att jag börjar arbeta om 30 min. Det är vårigt och soligt utomhus, men tror ni jag har tagit vara på detta? Nej. Förutom det vanliga (städa, diska och laga mat) har jag mest tagit det lugnt här hemma. Jag tycker det känns bäst att starta veckan så ;) Dessutom är jag alltid extra dålig på att vara ensam hemma just på måndagar. Saknar alltid mitt hjärta så otroligt under veckorna när vi knappt hinner ses. Desto mysigare på helgen, but still...


Jag älskar verkligen tulpaner! En utav vårens bästa! Dessa fina fick jag i fredags av min underbara sambo! han kan konsten att vara the best♥ Härligare gärg på tulpaner får man leta efter!









Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin