Welcome Back!


Thank you!


Och hon gör entré i solsken dessutom! Jag kunde inte önskat mej en mer underbar lördag än såhär. (Jo iofs... men det kommer ;) Vaknade upp till sol och satte på kaffebryggaren. Myste med lite fina tidningar i soffan samtidigt som vi åt frukost. Helgmys♥ Strosade fram på stan hand i hand och nu har vi precis fikat.


Förresten...

Jag tog en välbehövd paus. Har vart ganska mycket i huvudet denna vecka. Men jag vaknade glatt upp till en trevlig fredag igår och var taggad för dagen. Gick upp tidigt på morgonen för att undvika stress. Sminkade mej, satte på kaffe och fixade frukost åt både mej och hjärtat. Jag låg väldigt bra till i tid och såg fram emot en lugn frukoststund med tidningen uppslagen framför mej. Precis då, när jag slagit ner rumpan upptäcker vi att ena katten bajsat ner sig och inte nog med det, hela mattan blir nedsmetad! (Ursäkta min ärlighet, men såhär äre att ha djur.) GREAT!! Oj vad mitt braiga humör dippade där. Bara att kasta in mattan på toaletten och stoppa ner kattskrället i badkaret. Han skrek hela tiden. Jag tror det var både skam och badandet som gjorde det. Där rök den lugna morgonstunden...

Dessutom råkade fällen i sovrummet bli nersmutsad i veckan och när jag skulle torka bort det tyckte jag att spraya Vanish på var en brilliant idé. Det var det inte. När jag skulle torka bort detta så blev hela fällen skummig. Jaha, då fick jag duscha den istället. Och efter detta har Soul fått total dille på fällen och ska bära iväg den från sovrummet! Jag fattar inte vad det är?! Han har aldrig rört någon matta/fäll förut. Nu hittar man den i hallen eller köket så fort man vänt ryggen till en sekund...

Suck. Ibland tror jag att jag bor mitt i en cirkus alltså.

Men hur som helst, kom tillsut iväg till Lumber&Karle där jag spenderade dagen med jobbet. Tyvärr kände jag mej väldigt hängig men kämpade igenom dagen ändå. Vi hade kvartalsmöte och avslutade dagen med rolig bowling! Jag vann till och med en trisslott för min prestation ;) Här kände jag att dagen kanske höll på att bli bättre och turen vända... Men, på vägen hem började våran bil skramla på något konstigt vis. Mycket skrammel. Hallå?! Vad är det här?? Jag orkar inte mer!! Det lät verkligen INTE bra. Kan ha vart den längsta resan nånsin mellan Kvänum och Lidköping. Nåja, väl hemma fredagsfikade vi såklart. Vi hade även bestämt att gå på bio med mina päron. Vi såg En gång i Phuket och jag kan varmt rekommendera den! Efteråt tog vi en pizza och när vi kom hem stupade vi i säng. Typ.

Jo just det ja, pappa kollade snabbt på bilen och han tror att det är en lös plåt under bara. *Snälla, snälla, snälla låt det vara så!* Förhoppningsvis lätt fixat.












Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin