when you're not around


Hej ni  Känner mej lite "låg" och inspon är lika med noll idag.

Äsch va fan. Hur kul äre att börja ett inlägg så? Fast iofs är det sant. Ibland kan man bara inte förklara det liksom. Känns om att det enda jag gör just nu är att vänta på våran älskade vår och SOMMAR! Men jag ska väl ändå leva livet fram tills dess? Skärpning fröken E NU!

Jag tror vet att mitt humör idag beror på att han♥ ska åka bort imorgon, igen och ligga ute i två dagar innan vi ses, igen. Får ändå lov att säga att tiden gick förvånansvärt fort förra veckan och dessutom är belöningen total på fredag, när han äntligen kommer hem! Men visst känns vägen dit lång...


Time for work.








Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin