you're smile shine a little light, alright


Hej mina små videungar. Ännu en dag utav pure freedom! Och underbart väder idag likaså. Vi tog en fin promenad bort mot Framnäs-området och handlade lite. Hälsade på R's mor i fiskaffärn som vanligt ;) och dessutom var vi inne i djurbutiken en snabbis och köpte lite lavasten. Imorgon har jag bestämt att domedagen är här. Jag ska en ordentlig uppstädning på växter och annat i akvariet. Usch. Har ångest redan nu, haha.

Vi har naturligtvis även suttit ute på våran härliga terass och lapat sol. Tråkigt att behöva gå in nu men ändå skönt at the same time... Känner av att det blir lite för mycket på en gång för lilla huvudet. Det är dock inte klokt vad solen gör med oss människor. Life is good!♥

Ikväll är vi dessutom bortbjudna till T&J på middagsmys.
Lovely day!








Do your thing:
Postat av: sara

svar: tack! ja, tugga sönder är en favorit. gardiner, madrasser, jackor, skor - you name it! ;)



vad fint du har fått förresten!

Postat av: sara

svar igen: jag vill också jobba halvtid för evigt. det räcker liksom. men då måste det ju vara välbetalt. jag filar fortfarande på den idén... helst av allt skulle jag bli miljardär och bara mysa omkring i ett fint hus från morgon till kväll och fixa med egenvalda projekt däremellan. hur skönt eller?!



2012-03-25 @ 14:53:07
URL: http://smuls.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin