Emelie-Quality-Time



Hej mina fina!♥ Det tar väl mej ungefär 6-7 minuter (max) att cykla hem... lite roligt att jag hinner gäspa minst 5-6 gånger på den sträckan liksom. Vadå pigg tjej? Men det är väl lite så måndagar funkar, tycker ni inte det?

Min fina sambo har fått för sig att springa över en mil idag efter jobbet. Han tränar såklart innför helgens stundande Göteborgsvarv! Jag å andra sidan... jag passar på att koka kaffe och ska alldeles strax mysa ner mej i soffan för att kika på senaste avsnittet utav Vampire Diaries! Åh har längtat sedan i fredags ;) Hihi! Lite välförtjänt Emelie-Quality-Time helt enkelt.


På tal om TVD, är inte dom här två gjordens gulligaste? Älskar att dom även myser med varann utanför tv-rutan. Väldigt fina, men hemlighetsfulla... ;)










Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin