Friday, I'm inlove♥


Hej mina fina!♥ Då har vi tagit helg på riktigt! Denna dagen kan vi klassa som en utav årets segaste. Ändå tycker jag att tiden gått ganska fort... hur hänger det ihop? Det vet jag inte. Idag har min lilla stad bjudit upp till vårmarknad. Massor med folk och trots att vi endast hade 3 ärenden att göra tog det oss över 1 timma att komma hem! Nästan 1,5 tror jag. Helt galet!! Jag orkar inte med folksamlingar. Typ.

Men hem kom vi. Och då fredagsfikade vi of course! Dessvärre är jag sååå ofantligt trött på att vara just... ja TRÖTT när jag kommer hem från jobbet. Somnade nästan vid bordet förut när jag bläddrade fram till sista sidan i Klick! Fasen, tur för mej att jag ryckte upp mej sen och tjatade med mej sambon ut på terassen. Vi tog oss faktiskt ett välförtjänt glas vin där ute i solen. Och katterna passade på att gotta sig i den friska luften. Soul fullkomligt ÄLSKAR att vara ute :) Mysisen!

Idag hade vi tänkt att fynda hummer inne på Coop. Men... den var slut. Naturligtvis. Nu hade vi ju redan siktet inställt på skalisar (skaldjur) så vad gör man? Jo man åker till R's mamma i fiskaffärn och fyndar havskräftor istället. Inte lika billigt som hummern men överkomligt ändå ;) Så ikväll blir det lyx här hemma på gatan! Såååå sjuuuuukt väääälförtjäääääänt! Bara så ni vet ;)


Trevliga bilder från en trevlig fredagskväll!
















Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin