Good Morning Sweethearts!



Igår startade jag och Lykke dagen med fika här hemma. Söta Mia kom förbi och vi tjötade like always om allt och inget :) Det var fruktansvärt tråkigt väder när vi steg upp. Men det klarnade upp ju mer dagen fortskred så när M begett sig hemåt igen passade vi på att spendera resten av dagen ute på terassen.

I em, när älsklingen slutat jobba ska vi packa in oss i bilen och åka till Floby för att måtta bilen. En snubbe där ute ska förmodligen specialbygga en bur åt oss.

Jag vet att det blir mycket Lykke nu, men hur kan man låta bli att fota honom när han är så söt? Underbaraste, finaste, gosigaste vargbebisen♥ Som förövrigt växer vääääldigt fort...








Ps.
Till mina hundälskande läsare: Från och med idag samlar jag Lykke i en egen kategori. Allt tidigare finns naturligtvis fortfarande kvar under "Skaffa hund".






Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin