It's time for friday peeps!



Heeeej beautifuls! Imorses när jag gick åkte bil till jobbet, spöregnade det. Det speglade mitt humör ganska bra. Jomen faktiskt. (För tiden går ju alltid sååå långsamt just på fredagar när man längtar som mest efter helgen... hihi!) Och nurå? Jo nu lyser solen!! Och det gör även jag! :) Älskade härliga helg! Det är något visst med dessa lediga dagar tillsammans. Utan måsten. Bara mys. Jag kommer aaaaaldrig mer i hela mitt liv vilja jobba helg! Iaf inte kvällar. Fy fan vad glad jag är att those days are gone. Long gone!

Självklart var vi på Coop efter jobbet. Okej, just idag beror det bara på för att vi ändå skulle till den där Harald-affären och köpa presentkort till min morfar som JAG ska på kalas hos imorn. Min kära sambo ska nämligen bege sig med kollegorna mot Gbg och springa varvet på 2,1 mil. Jag fattar fan inte varför man frivilligt ställer upp på sånt ;) Dom har ju anmält sig till detta.  

..... Coop ja, vi var där och köpte lite revben, ostfyllda pepperoni och och lite annat gott. Vi får dock sannerligen hoppas att allting smakar riktigt bra för vi trodde båda att peppen (mitt och syrrans kortisnamn för pepperoni) bara kostade 13 spänn när dom egentligen kostade 33 riksdaler! Haha, R kommer aldrig mer får hålla i scannern kan jag säga. Man måste ju dubbelkolla saker och ting ;) Och vi råka köpa revben för nästan 100 spänn... Det var verkligen inte planerat. Men äre fredag så äre. Jag orkar inte bry mej om nånting idag förutom att HA HELG!! Så det så.









Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin