Kaffe, hockey, DH, kärlek...


Blandat upplägg på kvällen.

Här sitter vi i soffan och dricker kaffe framför hockeyn! Sverige - Lettland. Kom igen nu Sverige!!

Har varit en riktig segis-dag idag. När jag kom hem från arbetet somnade jag i soffan framför "Unga Mödrar"... Hahahahaha! (Skrattet pga valet av tvprogram. Det är ju verkligen inte bra egentligen, haha!) Sen ryckte jag upp mig, diskade, lagade mat och ringde Skara BK och anmälde Lykke till valpkurs i höst! (mer om det i eget inlägg). Strax innan klockan slog sju kom äntligen min älskling hem från Stockholm, där han spenderat dagen på jobb.

Så nu blir det bara MYS! I stora lass. Strax börjar Desperate Housewives. Snart slut på den serien. Forever and ever. Take care sweeties! Imorgon är det mini-fre, eftersom vi är lediga på torsdag!! :)


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin