SaturdayLife



Hej hopp galopp mina små ponnys!  Det är världens bästa känsla att vakna upp till den lediga lördagen med sovmorgon, mysfrukost, fikor och annat som gör dagen sådär extra härlig helt enkelt.

Idag har vi även varit på Hundutställning i arenan. Vi gick mest dit för att kika in utbudet av saker men passade såklart på att kika på alla fina vovvar också :) Såg världens finaste Pyrrar♥ (Pyrenéer-hund) Helt bedårande! En jätte stor hanne och en lite mindre tik. Jag har alltid avgudat denna underbara ras! Vem vet om vi blir 2-hundsägare i framtiden... ;) Jag har ju alltid haft en förkärlek till zoo.n

Innan vi drog iväg på hundmyset träffade vi min gamla vapendragare M.Palmgren och hennes norrlänning A för en fika på ett utav stadens cafén. Väldigt trevlig får jag lov att säga. Ska även sluta upp med dessa ikväll igen för att kika på hockeyn. Lovely!


Dagens Look:

 

 






Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin