Meeen HEJ!!


Det är helg!! Ja den är snart slut och jag vet som vanligt inte vad som hänt ;)

I fredags var jag på Ladies Night med syster, mor och hennes väninna :) Väldigt trevligt även detta år! Även om jag saknade Brolle... Haha!

Igår var jag på dejt med min pojkvän, (som kompensation för min tjejkväll dagen innan, hihi!) Vi käkade tapas på mysig restaurang och njöt av livet. Efteråt kröp vi ihop i biomörkret och fick se slutet utav denna underbara Twilight-saga! Värdigt, tycker jag :)

Och så har vi denna söndag. Ljuvliga söndagarna. Vi blev bjudna på middag hemma hos mina päron och bytte däck på bilen, finally. Passade även på att busa av Lykke på gräset tillsammans med Enza såklart. Dom är så härliga att se tillsammans dessa vovvisar :)

Sitter nu försjunken i soffan och ska alldeles strax mysa ihop med älskade sambon framför näst sista Falk-filmen. Känns som ett riktigt bra avslut på en fin dag, tycker jag.


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin