Misery do loves company...

 
 
Men heeej hörrni. (Inte med jätte glatt tonläge dock..., lite lagom uppmuntrande sådär.) Äntligen har jag funnit styrkan att slå på datorn och lämna några rader.
 
Jag sitter i min ensamhet, med te, gofika, tidningen Klick! på bordet och OC i bakgrunden. Varför då? Jo för att min sambo är i London på grabbweekend. Jag är minst i hela världen just nu. Saknar honom jätte mycket!
 
Men jag har naturligtvis haft en mysig fredag ändå!... Eller nää,  det har jag inte. Dessutom vaknade jag med halsont. Lägligt att sambon smittar mej samma dag som han flyr landet ;) Haha!
 
Nåja, slut på bitterhet här. Snart X-Factor! :)
Vad gör ni en kväll som denna?
 
 
Vi är snygga tillsammans♥
 
 

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin