Monday... all over again.

 
 
Hej alla!! (?) 
 
Måndag igen då. Hahaha. Vart tog den här helgen vääägen? Allvarligt. Men det är bara att hoppa upp ur sängen ändå när klockan ringer.. jo visst. Så lätt äre ju ;) Därför jag kom upp en halvtimma senare än jag skulle. Nåja, jag har hunnit med allt som stod på schemat och nu ska jag strax bege mej mot arbetet. Denna veckan är faktiskt min sista där jag jobbar kväll, för detta år. Sedan kommer jag alltså jobba dagtid fram till jul. Det ska faktiskt bli riktigt skönt och mysigt att arbeta samma tider som min sambo, och kunna umgås på eftermiddagarna/kvällarna! Bara göra något så vardagligt enkelt som att sitta i soffan efter jobbet och dricka kaffe tillsammans♥ Det har jag saknat.
 
 
Kan ni för övrigt förstå att det snart är advent?? Nu går det lite väl i raketfart här... men såklart ser jag fram emot att få pynta fönstren med stjärnor! Däremot är det väl läge att kylan och snön kommer eller? Jag är iaf en sån person som MÅSTE ha snö vintertid. Annars dör jag lite inombords...
 
 
 

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin