Den dära fredagen!

 

Go'eftermiddag mina darlingos! FREDAGEN är häääääär!♥ Känns som ni förstår alldeles underbart! Det är ju fredag hos er med!! Jag bryr mig inte ens om att det varit och är ännu regnigt ute. Det är faktiskt ganska skönt just idag. Då kan man mysa runt här hemma med tänka ljus och raggsockar!

 

Efter jobbet gjorde min vanliga fredagshandling såklart. Sedan städade jag hemmet. Också i sann "inför-helgen-anda". Skönt. När även R tagit helg satte vi oss ner med mysfikat vid bordet, FredagsFikan ni vet! :) Med kaffe, donut och nöjesbladet Klick! Love that feeling! Nu däremot ska jag ÄNTLIGEN kura ihop mig i soffan under filt och kika på andra avsnittet av Vampire Diaries säsong 4!! Hoppas det bjuds på lite mera action. please. Och vi vill ju alla att Damon ska få sin Elena nu. Right? ;) Haha, är trött på sockerbiten Stefan. Badboys är mera min stil... Förr var min lediga fredagmorgon helig. Den innebar stor kopp kaffe, lyxig frulle och såklart nyaste avsnittet av VD. Min nya rutin blir nog så som jag tänker spendera denna stund, med ett glas vin istället! För att fira in helgen ordentligt. Dessutom har jag ju redan druckit kaffe... Ja så får det bli.TREVLIG HELG!

 

 

Då:

 
 
 
Nu:
 
 
 

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin