OKTOBER

 
 
Good Morning Beautifuls!
Ny vecka, igen! Denna helgen har vart superduper mysig! Så glad att ha min goding hemma hos mig♥ (Till skillnad från förra helgen.) Hela denna veckan som vart har slitit ut oss så det var skönt att ladda om batterierna med massa roliga aktiviteter och massa mys såklart ;)
 
Förlåt för radiotystnaden igår... Jag var (något som är lie pinsamt att erkänna nuförtiden) bakis. Hade en riktigt rolig kväll i lördags nämligen! Jag och R träffade M&A och spelade bowling :) Efteråt sparkade vi tjejer iväg killarna och fortsatte kvällen med en hel del hederligt tjejsnack! Alldeles för längesen!
 
Och ja, trots bara EN jägerbomb ;) och några cider så mådde jag inte mitt bästa igår. Hahaha! Tack för min fantastiska pojkvän som servade mig med både vattenmelon, saltgurka, pepperoni och kebab... ja ni vet, allt sånt där som man bara ÄLSKAR dagen efter ;)
 
Kvällen spenderade vi hos min sis och mys med lille L♥ Han är världens sötaste, den lille gossen! När vi kom hem igen var det enda rätta ett horisontalt läge i soffan framför nya Falk-filmen, Spelets Regler.
 
 

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin