2012-09-17

  
 
 Varför är det alltid sååå tråkigt med måndag?! Jo det ska jag tala om. Det är för att man haft en underbar helg som precis tagit slut. Lediga dagar tillsammans med min lilla söta familj är det jag värderar mest, över allt annat. Då mår jag som bäst♥
 
Måndag betyder ju iofs också ny vecka, nya möjligheter. Ny dag, nya tag... ja gud, ni vet allt det där. Fast jag är inte bra på att se fram emot veckan. Jag är mer bra på att sakna helgen. Speciellt denna. ÄNTLIGEN en helg där inget fanns inplanerat. Och även om helgen alltid går fort så känner jag mig nöjd med denna.
 
Ser dock inte fram emot den som kommer... men det tar vi senare i veckan. Nu äre dags att diska, byta om, ta med Lykke till spåret, och sedan jobba!
 
 

 

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin