Good-feeling thursday

 

Godmorgon mina fina Det känns otroligt bra med fredag imorgon. Denna torsdagen kommer gå fort. Känner på mig det. Hade en bra dag igår med roliga och lovande framtidsplaner... :) Håller verkligen tummarna! Och nej, tänker inte säga mer än så nu

 

Valpkursen igår gick bra! Vi hade skogsaktivering och Lykke fick prova på ett mini-spår, vilket han tyckte var jätte roligt såklart! Jag skippade gemensamma prommisen och det kändes bra. Fortsätter med detta.

 

Idag var både jag och sambon sömntutor. Fick bokstavligt talat sparka upp honom ur sängen ;) Ett under att han gick ut med vovven. Jag har försökt få det till "varannan morgon" här... Lättare sagt än gjort. Hahaha, jag leder morgon-prommisen ganska överlägset om man säger så ;) På helgen är han dessutom helt död så det tar längre tid att väcka honom än att gå ut med Lykke liksom...

 

 

Förresten, längtar verkligen till vinterlandskap utanför fönstren!! Får väl s eom känslan håller i sig när vi väl är där... ;) Hihi!

 

 


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin