Not an ordinary saturday

 
 
Nej det kan man ju inte säga. För här sitter jag själv hemma i soffan och saknar redan min älsklings-kille såhäääääääääääär mycket!♥
 
Dags att förklara. Den här helgen är R på jobb. Det är ju högst ovanligt att vi jobbar helg numera (you know how I feel about that shit) men detta är ett undantag. Och dessutom sitter päronen på flyget mot Espana så ja... här står jag med 2 vovvar, 2 katter, tom lägenhet och ett stort hus. Japp.
 
. . . . .
 
Men okej. Nu daskar vi upp oss!! Om en stund tar jag med mig Lykke till Fillan och busar med Enza. Sedan åker jag hem igen (ni vet ju vid det här laget att detblir mycket flängande), slänger mig  i soffan samtidigt som jag banne mig tänker käka nåt gott och kika på en riktig tjejfilm! :) Därefter spenderas kvällen med vovvarna i Fillan men tvärtemot tidigare år så sover jag hemma i egna sägen. Hörs senare darlings!
 
 
This girl loved to be by herself.
But that was before she met her soulmate♥
 
 
You complete me.
 
 
 
 

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin