Och där är helgen officiellt slut.


Sucks of course. Eftersom ledig tid tillsammans med mina godingar är det BÄSTA jag vet!

Sitter i soffan och såg precis slutet av underbara filmen "Marley and Me". Gråten i halsen. Hunden är vetkligen människans bästa vän! Kan inte tänka mig att den där jobbiga dagen ska komma i framtiden. Mycket långt i framtiden hoppas jag såklart! En utav dom absolut jobbigaste dagarna i mitt liv var sommaren 2006 när våran fina Fanny fick somna in. Usch, att ta ett sådant beslut kräver ett osjälviskt hjärta. Man vill ju så gärna ha dom kvar hos sig. När stunden var inne för F tittade hon in i mina ögon och sa att allting var okej. Jag kommer aldrig glömma det ögonblicket vi delade där och då. Det var ju jag som skulle lugna henne! Men där låg hon, tittade med sina fina bruna ögon och sa att det var okej. Allting kommer att bli bra. Fina fina älskade hund!

Lykke är våran ögonsten och ja... som sagt, må den dagen dröja lääääänge!!


Annars då? Jo igår var vi på mysig och trevlig kräftskiva i Fillan hos R's morbror. Och idag inledde vi dagen med en tur till grannstaden. Köpte äntligen en ny lampa till sovrummet, (barnen hade ju sönder den förra...) Hittade en lovely vit sak inne på Chilli! Älskar den affären! Skulle kunna gå bananas där inne på två röda ;)

Har även hunnit med kalas, klippa sambon och självklart myst i massa! Är inte på något sätt redo för måndag imorgon. But you know what they say: Ny dag, nya tag! ;)


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin