Thought this friday would never come!

 
 
Gokväll! FREDAGKVÄLL!!! Fattar ni?! Trodde aldrig att denna dag skulle komma! Jag har jobbat, vi har fredagsfikat, gått prommis och busat med vovvar, helg-städat hemmet och nu ska vi strax mysa ner oss i soffan med revben! Perfekt fredag helt enkelt!!
 
Fast den startade fan inte så alltså... ni som följer min twitter vet ;) Men kan väl säga att alla djuren bestämde sig för att bete sig som idioter preciiiiiis när jag skulle cykla till jobbet. Och i samma veva (alltså preciiiiis när jag skulle cykla då) så öpnnade himlen sig och det började spöregna!! Då bestämde jag mig för att gå istället, för alla vet ju hur jobbigt det är att cykla i regn. Det  blir man ju ännu blötare av liksom. Och efter ungefär 5 minuters gång inser jag att min högra sko tydligen läcker in vatten helt plötsligt... JAHA?! Så hela sock-helvetet var genomdränkt när jag äntligen kom fram till jobbet. Kuuuuuuk  Nej, inte alls kul faktiskt.
 
 
♥Dagen i bilder: (den bra'iga delen...)
 
 

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin