There's a new wind blowing


Hej mina vänner, HEJ! :)

What can I say? Det gååår inte att vara med i alla sociala medier som finns och ändå ha tid för riktiga livet ;) Så jag har försummat bloggen. För den tar mest tid.

Nu när jag sitter här vet jag knappt vad man skriver i en blogg? Haha!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Det blåste nya vindar imorses när jag och Lykke var ute på morgonpronenaden. Det var inte sommar längre. Nu är det höst.

Semestern har varit kanon :D Verkligen underbart väder, ÄNTLIGEN!! Vi har myst oss massor och varit ute på äventyr. Nu är vi dock tillbaka i arbete igen och det känns som semestern är långt borta. Som alltid. Jag kan inte säga att vi inte tagit vara på denna semester, för det har vi :) Men naturligtvis får man den där känslan i kroppen så fort sommaren är slut - tomhet. Ledsamhet. Ja i små doser, men den finns där. Men vet ni vad? Det ÄR normalt. Det ligger i människans natur. Så fort man känner att något försvinner ur ens hand, utan att kunna påverka det hur man än gör... Så vill man ha det ännu mer ;)

Jag är redo för höst.
Men jag saknar redan sommaren.




Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin