Heartbreak Hotel

 
Gokväll raringar!
 
Nej jag har inte blivit sjuk igen... och inte heller finns det någon annan ursäkt. Jag har väl bara varit caught up in life, again. Men nu är jag här. Ligger i sängen och är miserabel visserligen. Min andra halva befinner sig i Norrland och kommer inte hem förrän på fredag! Det borde vara olagligt att vara ifrån varann så länge ;)
 
Nåja, även om ordet ankballe känns närmast just nu, då det är värdelöst att sova ensam, så ska det faktiskt bli gott att dra täcket över huvudet och borra ner ansiktet i kudden! Bättre att vakna upp till onsdag och ett steg närmare en underbar helg..! Natti Natti sköningar!
 
 
Me and my wolf.
Jag & Lykke blir ensamma igen. Men vi har ju misse-barna också!
www.google.com
 

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin