Plötsligt händer det...

 
 
Radiotystnad pga plötslig magsjuka av något slag mitt i mello-myset i lördags... Shit! Helt utslagen i söndags och var såklart tvungen att stanna hemma från jobbet igår. Vet inte när jag var magsjuk senast (om man bortser från Thailands-resan...) Det är hur som helst inget att leka med. Man blir ganska ynklig ;)
 
Nåja, nu är jag kry men givetvis lite sliten i kroppen efter allt detta. Har massvis att ta igen på jobbet men måste ändå se till att ta det hyffsat lugnt. Något annat tror jag inte att min kropp klarar av.
 
Nu är det dags för alla vardagsrutiner igen. Diska, bädda sängen, gå ut med vovven... well, you know how it goes. Later peeps!
 
 

Do your thing:
Postat av: 18 ÅR, GIFT, MAMMA TILL HUGO & LILLEBROR I MAGEN.

Hej! Var gärna med och tävla om ett valfritt paket med namnnappar. Klicka in dig här:

http://missvendel.blogg.se/2013/february/vinn-namnnappar-swebaby.html#comment

Om inte, ha en fortsatt trevlig helg.


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin