Årets första fredagskänsla!

 
 
Lika ljuvlig som alltid är den också ;)
Känns sååå underbart med helg!
 
Dock är jag väldigt sur över att det inte var något nytt avsnitt av Vampire Diaries denna fredagen heller..! What the fuck?! Hallå, det programmet om nåt ÄR ju min friday-feeling! Jaja... får väl städa bort julen istället då. Känns jobbigt nu men efteråt är det mer som en befrielse. Kluven ang stjärnorna i fönstren dock. Gillar ju dom lite extra, new and all. Aa, vi får se. Men alla tomtar (har inte så många faktiskt) och granen ska BORT! Dessutom är jag väldigt sugen på att ta fram mina nya ljuslyktor från Indiska i den härliga lila färgen! (Har turkosa i köket nu och guldiga i vardagsrummet, men dom guldiga ska alltså omplaceras.)
 
Nedan ser ni vad som är kvar efter julens blommor. Igår vek sig min amaryllis på mitten, trots ihärdigt stöttande, och därför fick den sista stjälken hamna i en vas istället. Nåja, gråter väl inte över det, dom brukar ju ändå bara bli långa och gingliga. Ganska fula faktiskt. Men doften av hyacint däremot, den ÄLSKAR jag!
 
TREVLIG HELG!
 
 

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin