2013-03-07

 

Finns det något skönare sätt att starta dagen än i solsken? Tror knappast det... eller fan, jag VET det! Absolut bästa känslan! Ville knappt gå in efter min och Lykkes morgonprommis. Högst ovanligt. Oftast vill man ju knappt gå ut.

 

Nu har jag dock haft en skön stund i soffan med frukost och Vampire Diaries. Moschino har legat och myst brevid mig hela tiden. Gosepojken! :) Nu ska det diskas, bäddas säng och städas iordning lite, innan jag möter upp mor och Enza för en okopplad tur i "skogen". Älskar när min mamma jobbar em (precis som mig) för då kan vi träffas i stort sett hela veckan och gå med vovvarna tillsammans. LYX!

 

Hoppas ni får en trevlig torsdag! Imorgon är det helg finisar!

XoXo

 

 

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin