Fucking great!

 
Hahaha hallå!!?? Glöm det jag sa... "Men what the hell, det går la över snart"
Jo tjena! Sitter fortfarande här med jätte täppt näsa och har varit hemma 2 dagar från jobbet!! Det trodde jag verkligen inte. Vet inte vad det kan vara heller, som är så ihärdigt? Pollen? Nä jag vet inte, mina ögon är ju inte irriterade och näsan rinner inte. Bara väldigt täppt!
 
Äsch, nu känner jag mig iaf mycket piggare och det är ju positivt. Så idag åkte vi till grannstaden med 2 missions - nya "jympaskor" till mig (mina faller ju sönder) och en hundbädd på Biltema till Lykke.
 
Hur det gick med det? Fail på båda.
Hittade "mina" skor i en affär (sånna jag har nu och älskar) men slut i min storlek och dom kunde inte ta in fler (??). Hundbädden då? Ja den var SÅKLART också slut i den storlek vi skulle ha. Åååååååh,ibland är livet så härligt och precis på min sida ;) Jaja, vad är en bal på slottet?
 
 
Instagram pics!
 

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin