Alright you Chipmunks! Ready to sing your song?

- I say we are!
- Yeah, let's sing it now.

Okey Simon?
-Okey.

Okey Theodor?
- Okey.

Okey Alvin?
  . . . .

Alvin? AAAAALVIIIIN!?

- Ååååååååkej!



Vi peppar nu. Det är det vi gör.
Vi ska ladda inför KRYSSNINGEN på fredaaaaaaa! Yehaa!


Pratade med M om Reunion förut.
Konstigt att det är nu på fredag! Förmodligen kommer det bli maxat. Över förväntningarna... eftersom vi, just de, inte direkt har några förväntningar i år. Klart man ser fram emot det och innerst inne är jag pepp! Men ändå, inga nya kläder inköpta ens! Förra året var båda kvällarnas outfittar heliga! No touching before we go on that boat, liksom ;)

Nåja, för att switcha till något helt annat så håller jag på att packa ihop mitt liv just nu. Allt ska bort! För jag ska... tadaa - FLYTTA!! 

 . . . . . . . . . . .

Nää tyvärr. Inte än.
Vi ska bara tapetsera om i mitt rum och det är först nu man inser hur jobbigt det lär bli den dagen då jag verkligen ska flytta! Massa skit, ska man spara eller slänga? Glas som måste packas in ordentligt.
Min Midsummer-lampa som blir knölig att flytta. Möbler. Ja gud.

Nu är jag very up for mera avsnitt av Greveholm! Sprak borde vakna till liv snart... och jag  fasar för Greven ;)
Natti natti mina små gryn!

Remember the hula hoop ;)


Do your thing:
Postat av: sandra

Hejsan, hur går det på det nya jobbet. Ska du flytta

Postat av: jessica

flytta vaaart? :)

2008-11-11 @ 12:51:05
URL: http://jejejessica.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin